Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a upravují práva a povinnosti účastníků při provozování a užívání dále definované Služby.

2. Pojmy

Poskytovatel – Dokamar s.r.o., se sídlem Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO 09406221, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 118897
Autorský zákon – zákon č. 121/2000 Sb., Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským
Digitální prostředí Uživatele – technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání digitálního obsahu uživatele nezbytné pro řádné fungování Služby
Licence – nevýhradní licence k užívání Služby
Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník
Obchodní podmínky – tyto Obchodní podmínky
Přihlašovací údaje – unikátní kombinace přihlašovacího jména Uživatele a hesla generovaného Poskytovatelem. Heslo může být změněno Uživatelem.
Smlouva – Smlouva o poskytování služeb uzavřená mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Na základě jejího uzavření Poskytovateli vzniká povinnost zpřístupnit Uživateli Službu a umožnit Uživateli její užívání a Uživateli vzniká povinnost hradit Poskytovateli řádně a včas úplatu za užívání Služby
Smluvní strany – Poskytovatel a Uživatel
Služba – poskytování digitálního obsahu, která Uživateli umožňuje vytvářet, zpracovávat, uchovávat data v digitální podobě a přistupovat k nim definovaná v čl. 3. Obchodních podmínek
SlInfSp – zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti
Uživatel – osoba, která s Poskytovatelem uzavře Smlouvu
Uživatelský účet – účet Uživatele přístupný po zadání Přihlašovacích údajů
WEB internetové stánky – doména workflowassistant.cz

3. Služba a autorská práva

3.1. Služba Poskytovatel Uživateli poskytuje Služby dle výběru Uživatele z nabídky Poskytovatele:
Workflow Assistant - Služba poskytovaná Poskytovatelem, internetová aplikace (doplněk pro e-shop) umožňující automatickou správu objednávek. Workflow Assistant je určen a využitelný pouze Uživatele, kteří jsou podnikateli. Poskytovatel Službu nabízí jako doplněk pro e-shop a vyhrazuje si právo nabízet Službu i prostřednictvím třetích osob.

3.2. Autorská práva Všechna majetková autorská práva k programovým částem, funkčnímu schématu a dalším prvkům Workflow Assistant, na které se vztahuje ochrana duševního vlastnictví, vyjma obsahu uloženého Uživatelem, náleží Poskytovateli, anebo jeho dodavatelům. Duševní vlastnictví je chráněno Autorským zákonem platným na území České republiky a v dalších státech podle platných mezinárodních dohod upravujících práva duševního vlastnictví. Nikomu není dovoleno zahrnovat do vlastních produktů či produktů třetích osob Workflow Assistant , ani provádět zpětnou analýzu jeho vnitřního fungování.

3.4. Poskytovatel zná ale nekontroluje data Uživatelů používaná v rámci Služeb.

3.5. Nároky Služby na digitální prostředí Uživatele jsou:
● Nejnovější verze prohlížeče Google Chrome;
● Stabilní připojení k internetu;

4. Uzavření smlouvy

4.1. Uživatel uzavře s Poskytovatelem Smlouvu využitím aktivace příslušné Služby v uživatelském prostředí nebo podpisem Smlouvy.

4.2. Poskytovatel vylučuje přijetí návrhu na uzavření Smlouvy nebo dohody s jakýmkoli dodatkem či odchylkou. Odpověď na nabídku s dodatkem či odchylkou se nepovažuje za přijetí nabídky, ale za nový návrh.

4.3. Kliknutím na pole (tzv. checkbox), které obsahuje popis ve znění „Souhlasím s Obchodními podmínkami a Licencí uvědomuji si závaznost registrace“ a následným ze strany Uživatele aktivním odsouhlasením (zaškrtnutím políčka), přijímá a souhlasí Uživatel s Obchodním podmínkami a Licencí.

4.4. Okamžikem uzavření Smlouvy je kliknutí na tlačítko Objednat s povinností úhrady. Po uzavření Smlouvy vytvoří Poskytovatel Uživatelský účet a sdělí přístupové heslo. Poskytovatel uzavřením Smlouvy uděluje Uživateli na dobu trvání Smlouvy nevýhradní právo na užívání Služeb.

5. Uživatelské účty

5.1. Uživatelský účet je vytvořen po uzavření Smlouvy. Uživateli lze zřídit pouze jeden Uživatelský účet.

5.2.Každý Uživatel má svoje jedinečné Přihlašovací údaje. Poskytovatel může požadovat ověření emailové adresy pro zřízení a ověření Uživatelského účtu.

5.3. Heslo generované jako součást Přihlašovacích údajů si je Uživatel oprávněn změnit. Heslo musí být jedinečné a Uživatel by ho neměl využívat v jiných službách, aby bylo minimalizováno riziko jeho zneužití.

5.4. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití Uživatelského účtu třetími osobami.

5.5. Uživatel není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám, vyjma svých zaměstnanců nebo spolupracovníků.

5.6. Poskytovatel může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy dojde k porušení povinností plynoucích z těchto Obchodních podmínek.

5.7. Uživatel bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu, aktualizace a opravy.

6. Práva a povinnosti Poskytovatele

6.1. Obecná práva a povinnosti

6.1.1. Poskytovatel může požadovat po Uživateli doložení údajů nezbytných pro uzavření Smlouvy.

6.1.2. Poskytovatel má právo nezřídit nebo nezpřístupnit Službu požadovanou Uživatelem, pokud: ● Nelze-li zřídit nebo zpřístupnit Službu z technických důvodů;
● Uživatel nebo jejich zařízení je cílem kybernetického útoku anebo existuje důvodné podezření o kybernetickém útoku;
● Uživatel nesdělil včas Poskytovateli údaje pro účtovaní Ceny za užívání Služby, tzn. fakturační údaje, nebo svým zaviněním neuvedl správné osobní nebo identifikační údaje.

6.1.3. Poskytovatel má právo znepřístupnit Službu a její užívání Uživateli, pokud: ● se Uživatel dostane do prodlení se zaplacením Ceny nebo její části delší než 14 dnů;
● je-li Služba poskytována Uživateli ve spolupráci se třetí osobou, pak vždy znepřístupní-li nebo omezí-li poskytování Služby třetí osoba, ve spolupráci s níž, je Služba Uživateli poskytována;
● Uživatel porušil Obchodní podmínky a neprovedl-li Uživateli nápravu svého porušení ani na výzvu Poskytovatele.
Po dobu, kdy je znepřístupněna Služba se do administrace Uživatel přihlásit nemůže. Poskytovatel po pominutí důvodu omezení Služby v přiměřené době opět Službu obnoví.

6.1.4. Poskytovatel je oprávněn přerušit poskytování Služby z důvodu údržby, opravy a aktualizací, a to na nezbytně nutnou dobu. Poskytovatel bude Uživateli poskytovat pouze aktualizace nezbytné pro užívání Služby. Poskytovatel si vyhrazuje právo ze svého rozhodnutí provádět i jiné aktualizace Služby.

6.1.5. Je-li Služba poskytována Uživateli ve spolupráci se třetí osobou Poskytovatel nenese odpovědnost za žádné jednání nebo opomenutí třetí osoby vůči Uživateli.

7. Práva a povinnosti Uživatele

7.1. Uživatel je povinen zajistit dodržování povinností dle Obchodních podmínek všech osob na jeho straně. Uživatel je povinen sledovat WEB, aby se mohl seznámit s upozorněním Poskytovatele na aktualizace Služby

7.2. Uživatel je povinen užívat Službu pouze způsobem, který je v souladu se Smlouvou, Podmínkami a příslušnými právními předpisy, jakož i poskytnutými písemnými návody a udělenými pokyny Poskytovatele. Dále je povinen se řídit obecně platnými bezpečnostními standardy nebo bezpečnostními standardy Poskytovatele.

7.3. Uživatel je povinen písemně sdělit Poskytovateli identifikační údaje a fakturační údaje nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy je zahájeno užívání Služby za úplatu, tj. po skončení zkušebního období nabízeného Poskytovatelem na WEBu. Uživatel je povinen písemně informovat Poskytovatele po celou dobu trvání Smlouvy o změně svých identifikačních údajů a o změně fakturačních údajů, skutečnosti, že se Uživatel stal nebo přestal být plátcem DPH. Změny je Uživatel povinen oznámit Poskytovateli nejpozději do 7 (sedmi) pracovních dnů ode dne, kdy taková změna nastala.

7.4. Uživatel není oprávněn umožnit využívání Služby třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

7.5. Uživatel je povinen při využívání Služby respektovat a chránit autorská práva Poskytovatele a třetích osob.

8. Cena a platební podmínky

8.1. Uživatel je povinen za poskytování Služby platit sjednanou cenu.

8.2. Cena za užívání Služby je stanovena v Ceníku Poskytovatele na WEBu. Pokud není výslovně uvedeno jinak, jsou všechny ceny v Ceníku vždy bez příslušné daně z přidané hodnoty, která k ceně za užívání Služby bude připočtena v zákonné výši.

8.3. Cena za užívání Služby bude hrazena na základě faktury vystavené ze strany Poskytovatele. Faktura bude vystavena vždy k poslednímu dni příslušného měsíce. Splatnost faktur je 14 dnů.

8.4. Poskytovatel je oprávněn Ceník a ceny za užívání Služby změnit, a to písemným oznámením doručeným Uživateli minimálně 30 dnů předem. V případě, že Uživatel s novou výší cen nesouhlasí, může Poskytovateli do 14 dnů sdělit, že s novou cenou za užívání Služby nesouhlasí. V takové případě se Smlouva ukončuje k poslednímu dni měsíce následujícímu po oznámení nové výše ceny za užívání Služby.

9. Ukončení smlouvy

9.1. Pokud není sjednáno jinak, je Smlouva uzavřena na dobu neurčitou.

9.2. Smlouvu lze skončit:

9.2.1. dohodou Poskytovatele a Uživatele ke sjednanému dni;

9.2.2. Smlouvu lze vypovědět kteroukoliv ze Smluvních stran bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé Smluvní straně.

9.2.3. odstoupením:

9.2.3.1. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že se Uživatel dostane do prodlení se zaplacením ceny Služby delším než 30 dnů,

9.2.3.2. Každá ze Smluvních stran má právo odstoupit od Smlouvy v těchto případech: ● druhá Smluvní strana neplní své povinnosti vyplývající ze Smlouvy a Obchodních podmínek;
● Poskytovatel z jakéhokoliv důvodu ztratí své oprávnění k provozování podnikatelské činnosti;
● Uživatel ztratí své oprávnění k provozování podnikatelské činnosti, pro kterou Službu využívá;
● s druhou Smluvní stranou je zahájeno insolvenční řízení nebo vstoupí do likvidace.
Účinnost odstoupení od Smlouvy nastává dnem doručení oznámení o odstoupení druhé Smluvní straně.

9.3. Je-li Služba poskytována Uživateli ve spolupráci se třetí osobou, pak Smlouva skončí vždy, skončí-li poskytování služeb Uživateli ze strany třetí osoby. Smlouva skončí také v případě, že Uživatel deaktivuje Službu přes webové rozhraní třetí osoby, pokud možnost deaktivace Služby u třetí osoby existuje.

10. Řízení incidentů

10.1. Za incident je považováno: ● neplánované přerušení dodávky Služby;
● omezení kvality Služby;
● bezpečnostní incident;
● potenciální přerušení dodávky Služby;
10.2. Za bezpečnostní incident je považováno jakékoliv ohrožení nebo narušení bezpečnosti Služby nebo její části, včetně stanovených bezpečnostních pravidel a opatření, které vede nebo by mohlo vést ke škodě.

10.3. Hlášení incidentů: ● incidenty Uživatel hlásí Poskytovateli prostřednictvím kontaktů uvedených na WEBu;
● hlášení incidentu musí obsahovat jméno Uživatele, který incident nahlásil a přesnou formulaci incidentu.
● jestliže hlášení incidentu neobsahuje všechny výše definované údaje, nebo formulace incidentu není jednoznačná, je Poskytovatel oprávněn požádat o potřebná doplnění hlášení o incidentu.
10.4. Řešení incidentů: ● Řešení incidentů provádí Poskytovatel Uživatel je povinen poskytnout Poskytovateli součinnost tak, že na základě požadavků Poskytovateli poskytují doplňující informace pro určení příčiny incidentu.
● Incident je považován za vyřešený, pokud s ním Uživatel vysloví souhlas, nebo pokud Uživatel nevznesl oprávněné námitky k řešení ve lhůtě do 10 pracovních dnů od vyrozumění o vyřešení incidentu.

11. Náhrada škod

11.1. Každá ze Smluvních stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci právního řádu České republiky a Obchodních podmínek. Smluvní strany se zavazují vyvíjet maximální úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod.

11.2. Žádná ze Smluvních stran neodpovídá za škody, které vzniknou druhé Smluvní straně v souvislosti s plněním Smlouvy, pokud jsou tyto škody zapříčiněny vyšší mocí nebo okolnostmi, které vylučují odpovědnost Smluvní strany. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou Smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění Smlouvy.

11.34. Smluvní strany si sjednávají limitaci náhrady škody způsobené Poskytovatelem do výše ceny poskytnuté Služby bez DPH za kalendářní měsíc předcházející vzniku škody. Uživatel se tímto výslovně vzdává práva na náhradu škody od Poskytovatele způsobené Poskytovatelem neúmyslně nebo nikoli z hrubé nedbalosti porušením jakékoliv povinnosti Poskytovatele uvedené ve Smlouvě v souvislosti s plněním Smlouvy nebo v těchto Obchodních podmínkách.

11.45. Vylučuje se náhrada za nepřímé škody (např. ušlý zisk) způsobené ze strany Poskytovatele. Poskytovatel neodpovídá za problémy spojené s kompatibilitou nástrojů Služby s obsahem a s případnými budoucími formáty dat, ať již jsou tyto formáty považovány za všeobecně závazný standard, nebo mají privátní charakter. Poskytovateli nepřebírá žádnou záruku za škody způsobené užitím Služby ani za žádné jiné škody nepřímo spojené se Službou. Poskytovatel nemá povinnost nahradit Uživateli ani jakékoli jiné osobě žádné nepřímé následné vedlejší sankční ani zvláštní škody (ušlý zisk nebo výnos, ztrátu užitku z jakéhokoli zařízení nebo SW, ztrátu obsahu nebo jiných dat, přerušení provozu, ztrátu obchodních informací), újmu za ztrátu soukromí.

12. Autorská a užívací práva

12.1. Poskytovatel potvrzuje, že vykonává v potřebném rozsahu všechna majetková práva ke Službě, a že nejsou a do budoucna nebudou sjednány podmínky, které by Poskytovateli ve výkonu tohoto práva bránily.

12.2. Poskytovatel Uživateli spolu s nabízenou Službou poskytuje Licenci, kterou však Uživatel není oprávněn poskytnout třetí osobě, osob na straně Uživatele. Licence je chráněna obecně závaznými předpisy upravujícími ochranu práv duševního vlastnictví. Licence je poskytována po dobu, po kterou bude Poskytovatel poskytovat Uživateli Službu. Licenční poplatek je součástí měsíční ceny za poskytování Služby.

12.3. Uživatel nesmí: ● provádět zpětnou analýzu, dekomprimaci, převod ze strojového kódu, čtení nebo jinou analýzu či změnu cloudu nebo jeho částí;
● odstranit žádné názvy, ochranné známky nebo obchodní názvy a informace o autorských právech.
12.4. Uživatel souhlasí s užitím svého jména a loga pro reference Poskytovatele.

13. Vyšší moc

13.1. Okolnosti vyšší moci jsou takové okolnosti, které podstatně ovlivní hospodářský a sociální život celých územních celků a žádná ze Smluvních stran je nemůže ovlivnit, zejména se za okolnosti vyšší moci považují války, přírodní katastrofy, pandemie a pandemická opatření. Tyto okolnosti musí přímo znemožnit jednání jedné ze Smluvních stran.

13.2. Smluvní strana, která se vyšší moci dovolává, je povinna okamžitě informovat druhou Smluvní stranu o existenci okolnosti vyšší moci. Toto sdělení musí obsahovat údaje o vzniku a druhu této okolnosti. Jestliže Smluvní strana, která se vyšší moci dovolává, neučiní sdělení ve smyslu tohoto bodu, nemůže se na okolnosti vyšší moci odvolávat.

13.3. Dokud přetrvává okolnost vyšší moci, nemohou Smluvní strany uplatňovat vzájemná práva a povinnosti. Jestliže trvá tato okolnost déle než tři měsíce, zavazují se Smluvní strany do jednoho následujícího měsíce dohodnout na dalším postupu. Nedojde-li v této době k dohodě ohledně dalšího postupu, má každá ze Smluvních stran právo od této Smlouvy odstoupit.

14. Komunikace

14.1. Pro potřeby Smlouvy včetně hlášení incidentů se stanovují následující základní komunikační místa na straně Poskytovatele: a) telefon: +420 732 441 511 b) email: info@workflowassistant.cz

14.2. Poskytovatel je oprávněn tato komunikační místa jednostranně změnit.

14.3. Poskytovatel bude s Uživatelem komunikovat prostřednictvím Uživatelova kontaktního emailu. Povinnost písemné komunikace s Uživatelem je splněna prostřednictvím emailu.

15.Závěrečná ustanovení

15.1. Veškerá ujednání mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že se vztah řídí právem České republiky. Případné spory ze Smlouvy budou řešeny českými soudy, a to obecným soudem Poskytovatele.

15.2. Vylučuje se užití ustanovení § 2389b odst. 3, § 2389c odst. 1, § 2389d, § 2389e Občanského zákoníku pro odchylná ujednání v Obchodních podmínkách.

15.3. Znění Podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. O změnách Obchodních podmínek a jejich uveřejnění bude Uživatel informován prostřednictvím e-mailu, a to nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny. V případě jednostranné změny Obchodních podmínek může Uživatel smlouvu z tohoto důvodu vypovědět, a to nejpozději v den účinnosti nabytí jednostranné změny.

Podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 6. 2024.